Corona COVID-19
Richtlijnen RIVM:
Uiteraard nemen wij de richtlijnen van het RIVM over en handelen hier ook na. En zullen dagelijks onze maatregelen evalueren en waar nodig bijstellen.
Wat het houdt dat in voor U op dit moment?
Elektronica reparaties:
Elektronica reparaties voor de werkplaats, verzoeken wij u zoveel mogelijk te versturen naar ons post adres.
GRAFITRONIC
De Kuilenaar 14
1851RW Heiloo
Nederland
Mocht het gaan om een spoedreparatie, of heeft u een andere reden om het te willen afgeven. Graag van te voren bellen voor een afspraak. Helaas voor uw en onze veiligheid kunnen wij U niet ontvangen voor een bak koffie en een gezellig praatje. We ontvangen u aan de normaal aan de deur waarbij een afstand van 2 meter in acht wordt genomen. Uw pakketje kunt u in een bak leggen en nemen wij het direct in ontvangst.
On-Site Support in Nederland:
Op dit moment bieden wij onze service “on-site” support aan alle klanten binnen Nederland. Wel beoordelen wij elk On-site support aanvraag per geval. Op urgentie en Risc. Ook kan deze dienst per dag veranderen.
On-Site Support buitenland:
Op dit momenteel reizen wij niet buiten Nederland.
Vertegenwoordigers en leveranciers:
Op dit moment ontvangen wij geen vertegenwoordigers of leverancier. En vervallen alle geplande bezoeken tot nader order. Geplande bezoeken hebben al een afmelding gehad.
Uiteraard kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Pakketbezorgers:
Uiteraard nemen wij de pakketten van U aan, helaas moet U het gebruikelijke bakje koffie van ons te goed houden.
Verzendingen:
Doordat onze pakketdienst DHL het aantal contactmomenten tussen DHL punten en bezorgers verminderen kan een zending een dag langer onderweg zijn.
Tot slot:
We wensen u veel sterkte toe in deze onwerkelijke tijd en hopen dat u, uw familieleden en collega’s gezond mogen blijven.